piątek, 28 sierpnia 2015

wyniki konkursu! :3

Heeyyy! W konkursie wzięły udział 2 osoby :c Aczkolwiek wygrała....


                                                DUM










          Miedy Lialconem a Jamie


                                                                 Laila VS Jamie












                        Wygrywa......................................................................






                                    Jamie!!!!! Gratki! :D



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D





                                              Oto obrazek jamie:



                     






Wybacz Lialcon, ale jak mi resetowali kompa, to sie usunęł wiadomości z Fb, i miałam na pulpicie zapisane ;( Wybacz  [*]





A Ty jamie poczekaj :D Wybierz sobie w komie albo rajdzik, albo edita ^^

4 komentarze:

  1. Em.. Ale taka sprawa...Ja ci pokazałam mój rysunek na fb ale nie powiedziałam że biore udział w konkursie. xD Lialcon

    OdpowiedzUsuń