środa, 5 sierpnia 2015

Icka w drodze, a Cienie wracają

Hej! W tytule posta zawitał nowy wyraz na tym blogu, mianowicie: Cienie. Tak. Nowy komiks będzie opowiadał o koniu Cienia, i córce Sandasa. Pewnie żrecie sraj taśme z ciekawości, więc opoblikuję ten oto komixs.










                                                             

































Fajny? :) Piszcie w komentarzach! Ostatnio wymyśliłam coś, co będzie od bloga do bloga. Jest to mianowicie Short Tale (Krótka Bajka).



Należy w tym opowiedzieć swoją "bajeczną" lub "śmieszną" historię. 







Moja Historia:




BAJKOWY KLAUN


Była dziewczynka w pięknej baśni, i spotkała kororowego klauna. Klaun zaczął jeść sraczkę, a wtedy dziewczynka nie wiedziała co ma powiedzieć. Klaun na nią spojrzał, i wyrosły mu długie kororowe włosy. Zaczął nic nie wiedzieć i nic nie robić. Nic nie robił bo był klaunem.




CND XDDDDD







NOMINUJE:








Pa! :D

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację :) odpowiem najszybciej jak to możliwe. Mam niestety smutną wiadomość, a mianowicie taką że jestem u babci i wracam prawdopodobnie za tydzień :(
    W takim wypadku odpowiem dopiero jak będę w domu lub jak złapię jakieś mocne
    Wi-Fi :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą historię mam opowiedzieć na swoim blogu? Chyba tak xD Niestety, nie jestem w tym dobra, ale postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mam powiedzieć? Super komiks i super historia. XD Czekam na kolejną część komiksu. :3 Lialcon

    OdpowiedzUsuń