czwartek, 13 sierpnia 2015

Gość Czwartkowy :)

Heej Człoowiekii :D Jest mi baardzo smutno, że żadna z dziewczyn które zostały nominowane do Short Tale, nie opublikowała tego :'( Jest mi wręcz okropnie przykro! D:






                                        ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~      




                                          Miesiąc temu wymyśliłam "Gościa Czwartkowego". Polega to na tym, że
                                           będę co czwartek publikować edita z kilkoma zdjęciami gości
                                                                           czawrtkowych.


                                                                         

Laila Greenmountain



To wszystko :) Gratki Lialcon, byłaś pierwszaa :D




Pa! Ja idę! Trzymajcie się! :*


*Niech któraś opublikuje ten mój pomysł, serce mnie boli od tego że taki badziewny ten mój pomysł :(*
                               

2 komentarze: