poniedziałek, 20 lipca 2015

Wracam ^.^

Heeej! Tęskniłam za Wami!!! Brakowało mi Was!!! Wróciłam z Grunwaldu, i kilkoma zdjęciami które dodam niedługo ;) Mam też kilka fotek zrobionych dzisiaj a mianowicie wybrałam się z Dragonmist'em do Valedale i pojechałam na przejażdżkę.






                           
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                          




                                               


















Potem....




                              ....zrobiłam to...




                                                             ....co już dawno chciałam zrobić!








To na tyle dziś.





WYCZEKUJCIE JUTRA! Pa!

2 komentarze:

  1. Ja też za tobą tęskniłam.c: Czekam na zdjęcia z Grunwaldu.Śliczne fotki z Dragonmistem.Lialcon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej! c: wróciłaś ❤❤ ja jestem jeszcze na Mazurach, ale jest super c:
    Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń