sobota, 4 lipca 2015

Powód nieobecności, i dużo powodów ;)

Hej! Tak wiem... Dawno nie pisałam! A to ponieważ... Zepsuł mi się RUTER i nie mogłam połączyć się z Wi-Fi.






1. Po pierwsze:


                           Zostałam nominowana do LBA! Dzięki Jamie Zebralee :D





                              Pytania:


                                                        1. Do której klasy chodziłaś przed wakacjami?
                                                        Do... 3 :c
                                                       
                                                        2. Ile masz koni (na sso)?
                                                         Piąteczke ;D

                                                        3. Jak masz na imię w prawdziwmy życiu?
                                                         Olga ;)
                                         
                                                        4. Co byś zmieniła w SSO? 
                                                         Ja mówisz... Nic xD

                                                         5. Masz zwierzę domowe?
                                                          Taak! Psa, chomika no i drugiego psa który mieszka na dworze!

                                                         6. Jakiego konia ze SSO chcesz kupić jako następnego?
                                                          Szweda c;

                                                         7. Jakiego miejsca w SSO najbardziej lubisz?
                                                         Wzgórze stracha na wróble *-*

                                                          8. Masz na SSO jakieś inne konta? 
                                                           Tak! Olympia Ponylee                
                                   
                                                           9. Czy miałaś kiedyś zablokowane konto?
                                                            Nie.

                                                           10. Należysz do harcerzy? 
                                                            Nie.
                                                           
                                                            11. Odkiedy grasz w SSO?
                                                             Ja?... Od... 2012r.









                                                                                NOMINUJĘ:

                                         Julia Pinestorm
                                         Kate Rainpaw
                                         Victoria Diamondson

                                             
                                                     PYTANIA DO WAS:



                                            1. Ile grasz w SSO?
                                            2. Jak masz na imię w realnym życiu?
                                            3. Masz ulubionego poetę?
                                            4. Lubisz masło?
                                            5. Jaka jest twoja naj. książka?
                                            6. Lubisz mydło?
                                            7. Ile masz koników na SSO?
                                            8. Jaka jest twoja ulubiona SSO'wa rasa?
                                            9. A czy lubisz mięso?
                                            10. Jaki jest twój ulubiony gatunek zwierzęcia?
                                           11. Lubisz kartofle? :)
   

         



          2. Powód drugi:





                                                ODBLOKOWAŁAM GHV I MAM 15 LVL! :D
                                                                   
  






3. Powód trzeci:


    ODBLOKOWAŁAM DUD! ^^






Nowy kod! 







To wszystko! Nara!





                                                            

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację ;3 A co do jednego pytanka... akurat trafiłaś, ja od masła rzygam! *,* (xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. I też ostatnio odblokowałam DUD <3 Zadania z odkrywaniem terenu są strasznie nudne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam DUD i 15 lvl od dzisiaj ❤
    A GHV odblokowałam 2 dni przed tobą

    OdpowiedzUsuń