czwartek, 4 czerwca 2015

Ciekawy i niemądry post xD

Heej! Nie pisałam już tydzień! Jaki żal :( Być może tęsknicie, ale jak już wiecie, mam 14 poziom na SSO... Tak, wiem, mały, ale jak dodano fryzy zaczęłam grać w Star Stable. Miałam tam startera Timigothera, i kucyka Goldstar'a. Miałam 15 poziom, i niezbyt często sr. Miałam dwa konie. Wiem, mało, ale pewnego dnia jak chciałam sie zalogować... pokazywało mi że hasło i imeil jest zły... płakałam, a na drugi dzień wymyśliłam tak: Dostanie się temu, kto mi zhakował konto! jak go znajdę, to będzie mu niedobrze! Założę sę nowe konto.
No i założyłam. Olympia Ponylake, czyli te. Często kupowałam SR. Wtedy, pokochałąm Star STable tak bardzo, że namówiłam tatusia na kupienie SC, i Grassprincess. No i ją kupiłam. Potem kupiłam Summerkissa. A jeszcze potem Cinamoncake. Cynamona... Sprzedałam. Potem kupiłam Darkdiamonta. a potem Ariprincess. Mojego nowego konia.
                         
                     



                                  Przejdźmy do posta! Ostatnio robiłam dużo żeczy, i dużo niczego co jest nieciekawe XD                            Pokażę wam sesję (krótką :/) z Arią. Moim nowym koniem.  
                                         










I can fly!

Skoczyła dobrze xD

Lądujęmy XD

Tu rówierz ;)

Widać jak koń zahacza o poprzeczkę:(
















Robiłam też pijanego jeźdca XD





Hehe xD

Oczeły :3

Klaun XD

Ogłowie bam!!!























spotkałam też Melissę Seahall i Jamie Zebralee:




Mel koń się uśmiechnął :D













Ja i Lialcon to jedność:


Jedność XD
Dołączyłam do nowego clubu! Lucky Mustangs!!! Wspaniały club!!!











No widzicie, krótko-długi post xD baju! Pozdrawiam Olympia <3





6 komentarzy:

  1. Ja też napisałam na blogu o naszym spotkaniu <3 jak chcesz, to masz link do mojego bloga: starstablezjamie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O lol! Ona wstawiła to zdjęcie! xDDD Fajnie wam! ja spotkałam mel i Jamie, ale Olympii nie :(

      Usuń
    2. A ja nigdy nie spotkałam Jamie xD Olimpii też ale no co? Trudno :/ Nie będę płakać xD

      Wpadaj na mojego bloga : ssomagdalenadogfield.blogspot.com

      ~Doggi

      Usuń
    3. Wpadłam i na nim zasiadłam ;)

      Usuń